پایه نگهدارنده فیلتر کوچک به بزرگ دستگاه تصفیه آب شورآکوا

پایه نگهدارنده فیلتر کوچک به بزرگ دستگاه تصفیه آب شورآکوا

در دستگاه های تصفیه آب خانگی شورآکوا برای نگهداشتن فیلترهایی که بر روی براکت قرار دارند از یکسری پایه های نگهدارنده فیلتر استفاده می کنند.

پایه نگهدارنده فیلتر که با نام های کلیپس فیلتر، عینکی، بست نگهدارنده فیلتر و گیره نگهدارنده فیلتر نیز نامیده می شود در مدلهای مختلفی ساخته شده است. این قطعه بسیار کوچک و از آلیاژ پلاستیک پلی پروپیلن ساخته می شود.

شکل ظاهری پایه نگهدارنده فیلتر کوچک به بزرگ دستگاه تصفیه آب شورآکوا شبیه پایه فیلتر بزرگ به بزرگ و یا کوچک به کوچک است .

اما تفاوت اساسی که دارد یک سمت آن بزرگ و سمت دیگر کوچک ساخته شده است و برای فیلترهایی با ابعاد بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

در واقع از این نوع پایه برای نگهداشتن فیلترهای خطی مانند فیلتر مینرال و پست کربن بر روی فیلترهای بزرگ و هوزینگی مانند هوزینگ فیلتر ممبران و یا فیلتر UV استفاده می شود.

یک سمت پایه نگهدارنده فیلتر کوچک به بزرگ دارای قطر 2 اینچ است که بر روی فیلترهای خطی نصب می شود و سمت دیگر آن دارای قطر 2.5 اینچ است که برای نصب بر روی هوزینگ ممبران و فیلتر UV طراحی شده است.

این نوع پایه به هیچ سطوحی پیچ نمی شود درنتیجه یکی از فیلترها باید در جای محکمی قرار داشته باشد تا ارتعاشات فیلترها کمتر شود.

پایه نگهدارنده فیلتر کوچک به بزرگ دستگاه تصفیه آب شورآکواپایه نگهدارنده فیلتر کوچک به بزرگ دستگاه تصفیه آب شورآکوا

پایه نگهدارنده فیلتر کوچک به بزرگ دستگاه تصفیه آب شورآکوا

شرکت کاسپین ارتباط عرشیا کمپانی ccra پیشگام در ارائه خدمات آب و فاضلاب، طراح و سازنده انواع دستگاه های تصفیه آب اعم از خانگی، نیمه صنعتی، صنعتی وتهیه و توزیع انواع فیلترهای کارتریج در اندازه های متفاوت و قطعات و لوازم یدکی، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

ccra با تامین قطعات ولوازم یدکی دستگاه تصفیه آب برند و انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب به صورت کاملا اصل و اورجینال و با کادری مجرب و کار آزموده در اسرع وقت آماده خدمت رسانی بصورت حضوری درمحل شما مصرف کنندگان محترم , آمادگی خویش را اعلام می دارد.

جهت سفارش و خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب اینجا را کلیک نمایید.

جهت هرگونه سفارش وخرید با شرکت تماس بگیرید.

تلفن تماس۶۵۵۲۲۹۲۳-۶۵۵۲۲۹۶۳-۰۲۱           

همراه۰۹۳۶۴۸۴۸۹۲۰-۰۹۱۲۲۹۷۲۰۹۱

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *