آموزش تست شیر برقی دستگاه تصفیه آب شورآکوا

آموزش تست شیر برقی دستگاه تصفیه آب شورآکوا

شیر برقی قطعه ای است که باعث باز و بسته شدن مسیر آب ورودی به پمپ می شود. در واقع این قطعه در دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس شورآکوا بسیار لازم و ضروری است و اگر نباشد باعث یکسره کار کردن دستگاه و هدر رفت آب می شود.

زمانی که مخزن پر شود سوئیچ فشار بالا دستور خاموش شدن می دهد در این زمان شیر برقی وظیفه دارد مسیر جریان آب به پمپ را ببندد تا پمپ خاموش شود.

در زمان کاهش فشار مسیر آب را باز کند تا پمپ دوباره شروع به فعالیت کند. در واقع درون شیر برقی یک دیافراگم وجود دارد که باعث باز و یا بسته شدن مسیر جریان آب می شود.

حال اگر دستگاه به درستی کار نمی کند باید قطعات مختلف دستگاه را بررسی کنید تا ایراد دستگاه را بیابید.

یکی از این قطعات که باید تست شود شیر برقی است که در ادامه به آموزش تست شیر برقی دستگاه تصفیه آب شورآکوا به طور کامل پرداخته ایم.

زمانی که دستگاه تصفیه آب شورآکوا روشن است و در حال فعالیت می باشد باید شیر برقی را تست کنید.
ابتدا شیلنگ تصفیه آب خروجی از پمپ را جدا کنید. (یک سینی و یا ظرفی در زیر دستگاه قرار دهید تا از پخش آب جلوگیری شود.)

سپس شیر برداشت را باز کنید.
زمانی که شیر برداشت باز می شود باید دستگاه روشن شود و آب از شیلنگی که خارج کرده بودید سرازیر شود. اگر این روند انجام شد یعنی شیر برقی مسیر جریان آب را به درستی باز می کند.

اکنون دستگاه را از برق خارج کنید. در این هنگام باید آبی که از شیلنگ خروجی پمپ خارج می شد، قطع شود. اگر آب قطع شد یعنی شیر برقی مسیر جریان آب را مسدود کرده است.

اگر دو مرحله ی فوق به درستی انجام شد یعنی شیر برقی سالم است و به درستی کار می کند اما اگر این گونه عمل نکرد شیر برقی معیوب است و باید تعویض شود.

آموزش تست شیر برقی دستگاه تصفیه آب شورآکوا

آموزش تست شیر برقی دستگاه تصفیه آب شورآکوا

شرکت کاسپین ارتباط عرشیا کمپانی ccra پیشگام در ارائه خدمات آب و فاضلاب، طراح و سازنده انواع دستگاه های تصفیه آب اعم از خانگی، نیمه صنعتی، صنعتی وتهیه و توزیع انواع فیلترهای کارتریج در اندازه های متفاوت و قطعات و لوازم یدکی، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

ccra با تامین قطعات ولوازم یدکی دستگاه تصفیه آب برند و انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب به صورت کاملا اصل و اورجینال و با کادری مجرب و کار آزموده در اسرع وقت آماده خدمت رسانی بصورت حضوری درمحل شما مصرف کنندگان محترم , آمادگی خویش را اعلام می دارد.

جهت سفارش و خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب اینجا را کلیک نمایید.

جهت هرگونه سفارش وخرید با شرکت تماس بگیرید.

تلفن تماس۶۵۵۲۲۹۲۳-۶۵۵۲۲۹۶۳-۰۲۱           

همراه۰۹۳۶۴۸۴۸۹۲۰-۰۹۱۲۲۹۷۲۰۹۱

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *